Gerrys Julklapp.

Jag gav Gerry kanske dagens bästa julklapp. Bajspåsar. Å inte vilka bajspåsar som helst. Bajspåsar mä vita dödskallar på. När han slet upp papperet på den å såg va dä var sken han upp som en sol. Jag förstod direkt att dä måste va min julklapp han såg. Å mycke rikigt..han började hoppa runt å skrika YesYesYes  å sen kom han springande å slängde sej om halsen på mej. Å dä förstår man ju.  
Han kommer va Hultsfreds coolaste bajsplockare.

Han hade lite problem hur han skulle visa upp dom. Men vi kom på att han ska ha mä sej dom i sin väska när han tränar å sådär. Å råka tappa dom. Å sen skratta lite lätt, hålla upp dom å säga "oops, där kom lite bajspåsar!"
Så när ni ser Gerry ute å går nu såhär på sin pappaledighet så tycker jag ni ska gå fram å slå te han skithårt på armen å säga Coola Bajspåsar .

Gerry har ett band oxå.
kakel


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback