I vanlig ordning.

Jag måste  ju berätta om sista kvällen på Harrys. Dä har blivit som en tvångstanke. Allting började hemma hos Tanja. Vi grät till Idol och sjöng singstar. Vi är så jävla bra. Å Gerry, nu kommenterar inte du dä
Ja, sen körde Angelica in oss. Vi är säkert jätteroliga å köra på. Fler borde testa alltså. Dä ä lixom ingen risk att dä blir såndär pinsam tystnad.
Våra käftar maler på som en ångvält.
Dä första vi gjorde va såklart å klaga på stämpeln. Harrys Fredag står dä. Fult tyckte vi väl. Eller ville vi bara klaga helt enkelt. Jag förstår mej inte på oss. Å dä gör ingen annan heller. Vi tog en runda. Kollade in utbudet, men dä ä konstigt på fredagar. Tanja ställde sej mä armarna i sidorna, suckade å skakde på huvvet "Orka drygt mä fredagar alltså" Men efter en kvart på toa, ja man måste vänta in dubbeltoan, då hade dä helt plötsligt kommit skitmycke folk. Då åkte jackorna av å sen va vi igång mä Doing Harrys a la Elin å Tanja.
Vi  hade ju som sagt väldigt väldigt roligt mä dä där glittersnöret. Ett tag va dä fullt ös limbodancing mä skitmycke folk runt omkring. Endel sa "neeej inte niii igen, jag KAN inte gå under" Men man måste ju faktiskt försöka.
Å vi kunde bugga mä snöret oxå..å försöka hoppa hopprep. Men vi snodde dä av Harry, han hade dä runt halsen först. Dä va ju lite taskit mot honom.

Ja, jag vet inte va jag ska säga.
Mr.Förbjuden Frukt fick mitt nummer å jag fick hans. Va tokit.
Men som vanligt brukar jag ju säga att han är den finaste i kommunen, men sen kommer jag på att vi inte ens bor i samma kommun. Klura på den ni. Han spelar fotboll. En liten ledtråd såhär mitt på dagskvisten.
Han sa grejjer som God Damn å Grrr när han  spanade in mina ögon.
Jag sa grejjjer som "Jag vet, visst ä dom snygga"
Då va självförtroendet på topp.
Dä ä dä inte nu längre.



Publiken säger
Postat av: Gerry

Jag vet hur ni låter när ni sjunger singstar så dte behövs knappt kommenteras..

2007-12-01 @ 12:17:48
Postat av: Anonym

Jag tror han kommer från Rumskulla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback