Idag.

Idag beger jag mej 55 mil norrut. Men, ni hinner inte ens sakna mej så är jag hemma igen. Redan på onsdag faktiskt. Eftersom min bil vägrar samarbeta så måste den fixas så jag måste hem å hämta den. Då får jag alltså åka alla dom där milen helt ensam tebax sen. Om inte nån vänlig själ följer mä å åker tåg hem sen. Dä hade jag gjort för mej, dä ä jag värd. Tänk på dä!

Å vet ni, dä kan ju hända att jag alltså inte har gjort mitt last Harrys.
Jag kommer aldrig därfifrån.

Publiken säger
Postat av: Junitjej

Ta det lugnt på färden!
Jag önskar dig en trevlig första advent!
Det är dags att tända det första ljuset.

Postat av: malon

löööördag?

2007-12-02 @ 14:01:03
Postat av: Emma

Jag ska ladda det bästa jag kan för fest på lördag.. se om jag pallert.. =)

2007-12-02 @ 15:09:22
URL: http://www.emmakennmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback