Jag är vuxen idag.

Idag känner jag mej skrämmande vuxen. Jag är ensam i huset som ni vet. Dä  gör att jag får ta på mej allt ansvar för tvätt å sånt. OCH eldandet. Å nu äntligen brinner dä. Dä brinner som satan faktiskt. Å nyss frågade Emma om jag ville komma dit. Jag fick säga "Jag måste va hemma å elda lite först i så fall" Herregud alltså. När ska jag bli mogen nog för dä här livet på heltid? Tur jag inte har tre ungar som springer omkring här å skriker oxå.
Dä räcker mä en hund å en katt för tillfället.

Nu, duscha. Sen, kanske fäst. Man vet lixom aldrig.


Publiken säger
Postat av: Ingeborg

Ååh! Så snällt! Då kan jag bara tacka och ta emot. Vägarna skulle bli säkrare! Haha, kul att elda så det brinner riktigt maffigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback