Kääälmar.

Jag har varit i Kalmar idag. På ikea. Enbart. Å så såg jag en överkörd katt, som typ levde å blev uppäten av en jävla kråka. Då va dä nära att jag dog. Fruktansvärt obehagligt. Jag vill skjuta den där kråkan flera gånger om. Jag vill iofs utrota varenda fågel i världen eftersom jag hatar dom å ä skiträdd för dom. Jag kallar dä fågelfobi, men dä vet ni ju redan. Jag köpte ingenting mer än en julklapp till pappa.

Som dä verkar hamnar jag på Harrys ikväll. Jag är inte ett dugg förvånad.
Jag känner mej själv så väl vid dä här laget.
Men vi får se.
Idolfinalen väger rätt tungt den oxå faktiskt.

Nu beger jag mej till centralgatan 21 för å trycka i mej ett obestämt antal lussekatter.

Publiken säger
Postat av: Sofia

Jag har också sett en levande död katt. Halvt påkörd med ett utploppat öga, tänkte gå fram och knäcka nacken på den men då kom en bil och rammade över den. Väldigt väldigt äckligt och obehagligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback