Kaotiskt på juldagen.

Metropol.
Jag vet inte va som hände.
Jag har inte minnesluckor, men jag önskar nästan att jag hade alltså.
Då kallade fel pejronläget intogs är jag rädd.
Fy fan.

Å vem har kommit på att öl ska serveras i stora plastmuggar?
 Värdelöst. Hela jag luktade öl till slut.
Dä bara skvimper ut. Å så sympatihällde jag lite på Tanja. Snällt.
Av 3 fick jag i mej 1.
Resten hamnade på golvet, på mej eller på andra i min närhet.
Vi fick hälsa på lite hemvändare. Sånt kan ju va trevligt.

Sen råkade jag ringa å skälla på min frisörvän. Å jag råkade skicka lite mess.
Å jag råkade äta lite pommes. Mä lite sås i kanten.
Å så betalade Malin min taxiresa. 10 kronor. Billigaste nånsin.

Tanja-Elin
5-6

Bilder kommer. Batteriet måste bara laddas.
Orka drygt


Publiken säger
Postat av: Sofia

Ja, öl i plastmuggar måste vara det dummaste påfund som finns, men du ska vara glad att det var stora plastmuggar och inte små.. De råkar man klämma sönder hela tiden och vips så ligger allt på golvet.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback