kära kära småland.

Japp, nu ä jag hemma igen efter ett par dagar i Dalarna. Men nästa vecka är dä dax igen. Min bil ska bara bli fit for fight så ska vi bege oss uppåt. Dä ä så himla roligt å köra bil i 8 timmar.

Dä värsta mä dä hela är att jag har varit sjuk typ hela tiden. Förkylning å hosta å lite feber. Då ä man ju inte så pigg direkt. Jag ska kurera mej på hemmaplan. Sen börjar jobbet nästa torsdag.
Dä kommer finnas en lista på vårat "kontor" där man skriver upp varje gång man kör fast eller i diket eller så.
Dä känns som jag skulle kunna vinna den ligan faktiskt.

Nu ska jag sova. Korridorsfest igår. Alltså inte nån sömn alls knappt.

Gonatt

Publiken säger
Postat av: Charming man

behöver du julklappstips? Det hittar du på min sida!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback