Miss Fin Kristin.

Jag kom på, eller Malin kom på, att jag typ lovade å lägga ut Kristin i bloggen. Jag vet inte varför. Men jag tror hon ville dä själv. Kristin är typ min kusin..men även min brors brors syster. Ja, ni kan klura lite på dä där. Jag får nog förklara min familjesituation när hjärnan är lite mer på topp. Ibland vet jag knappt själv va vi heter allihop å vilka som hör ihop på riktigt. Dä vet inte Figge heller ibland. "Men alltså Elin, du å mamma ä ju identiska, men fan jag, jag ä inte lik nån av er..fast..dä ä ju inte så konsigt kom jag på"
Men här ä hon. Min vän, min kusin, min partypingla.



 ja, här skulle hon ha varit om den här jävla bloggen hade samarbetat!


Publiken säger
Postat av: Emma

Haha, då är du med säkerhet Stötens
bästa värdinna, du får hederspris :D
Jaa, isf skulle det kunna gå, för tält
tokvägrar jag iaf ;)

Postat av: sofia

haha, ni måste fått vältränade hjärnor vid det här laget ;)

2007-12-12 @ 09:17:15
URL: http://soffipoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback