Mormor å jag, vi är goda vänner.

Mormor ringde å väckte mej idag. Hon pratade om lite oviktigt..sen kom vi till dä viktiga;

Mormor: Kan du ditt kontonummer i huvvet?
Jag: Ja ohjaa! 253.... hur mycke får vi?
Mormor: Äh, en 500-hundring.
Jag: NÄÄÄÄE!!
Mormor: Naee, hihi, jag skojja bara! Ni får som vanligt.

Tur för henne. Jag ligger ju i ekonomisk kris snart så dom där pengarna har jag räknat mä i min budget.
Nu ska vi snart te Vetlanda. Jag, mamma å mormor. Se va jag kan tänkas få då, min lilla bortskämda råtta.

Publiken säger
Postat av: Ingeborg

Hehe! yeah, I'm back! Ska skriva så mycket jag kan!

Postat av: Emma

Haha.. ska prova med det imorn =) vad fick du av mormor idag då?

2007-12-12 @ 13:14:10
URL: http://www.emmakennmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback