Okej.

Ni som inte ser dom drastiska förändringarna här i bloggen. Otur för er, å otur för mej som inte kan flasha mä hur duktig jag är som ändrar stil på text å sådär. Helt själv.  Byt dator så ni får se hur fantastiskt dä kan bli. Hm.

Jaja, i alla fall har jag varit i Vimmerby mä mamma idag. Pekat ut mej lite julklappar.
Å sen blev hon trött å flamsig å sa däsamma innan nån ens sagt trevlig helg.
Å så skrattade vi hela vägen till konsum.

Å så har jag kanske fixat en lägenhet igen. Så jag slipper se på hockey när jag vill se på annat.
"å så vill jag inte höra dä där knapprandet när dä är hockey, då får du gå upp på ditt rum"
Men, jag sitter här i soffan för fullt å knapprar å han säger inget.
Pappa alltså.

image460
Jag försöker lära den här lilla pöjken å säga Elin.
Jag nästintill hjärntvättar honom.
ElinElinElinElinElinElinElin
Men han säger bara Ma-Ma..Pa-Pa
Fan va dålig han är alltså.

Publiken säger
Postat av: Emma

Rättare sagt så har väl mamma fixat lägenhet åt dej?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback