Störiglista.

Nu har jag kommit på mer saker jag stör mej på.

♣Skaffa flickvän/pojkvän-syndromet. När folk blir kära är man helt plötsligt inte lika viktig för dom längre, man bara finns när man behövs å när dom inte har nåt bättre för sej. Ungefär. Eat shit and die mä er, jag är lika rolig även om ni är kära. Loosers. Å nu pratar jag allmänt. Inte om nån särskild.
♣Att mitt vänstra knä typ aldrig gör ont längre. Då gör dä högra dä istället. Jävligt onödigt. Å så får jag alltid kramp i högerfoten när jag ska ta på mej strumpor efter jag har duschat. Jag undrar va syftet mä dä ä? Amputera bort foten helt hejdlöst kanske.
♣Att jag inte vet va jag ska göra nästa höst. Jag kanske borde ta tag i mitt meningslösa liv så där blir nåt vettigt av mej så folk kan säga att "Den där Kennmark, hon kommer bli nåt stort!" Jag funderade på skidproffs tills jag såg stötens mördarbacke.
♣Att Therese kommer få titta på Kalle Anka själv på julafton eftersom resten av våran släkt verkar tycka att dä kvittar Herregud, skärp er! Kalle Anka kvittar inte! Men dom senaste åren har hon å jag, 23 resp 29 år, kollat på dä själva. Inte ens minsting-bror uppskattar dä. Vi får ha messkontakt hela tiden.
♣Att alla dokusåpor typ tar slut nu. Dä ä skittråkigt. Fan. Finaler hit å finaler dit.

Störiglistor är bra å få ur sej. Do it! Kind of utmaning kan man säga.
Tack för mej. Hej.

Publiken säger
Postat av: Henke penke

Hehe.. den där mördarbacken, kommer du få åka i vinter ska du se :)Hehe.. Vi ska allt klara den du.. Henke penke fixar :)

2007-12-10 @ 22:48:06
Postat av: mija

dä dära ska jag nog ta tag i imorgon eftermiddag,
risk för lååååångt inlägg finns dock!

Postat av: Sofia

Hur kan man inte tycka om Kalle Anka? :O Det är ju årets höjdpunkt

2007-12-11 @ 08:51:05
URL: http://soffipoff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback