Thank God I'm alive.

Jag överlevde julafton. Men dä är inte klokt va man ska äta alltså. Även att jag inte äter julmat så mår jag illa på kvällen av allt jag har stoppat i mej. Jag skyller på för många romerska bågar. I love it.
Dä verkar som jag har varit snäll i år. Allt är ju relativt.

Men!
Tidernas absolut sämsta julvärd. Jag å Therese satt mä hatiska blickar, sa dom.
Å dä gjorde vi. Hon va för tramsig. Kalle Anka är årets heligaste timme. Som vi brukar säga; Då stannar Sverige.
Hon tände inte ens ljuset traditionsenligt. För fan.
Men faktiskt tvingades hela släkten kolla på Kalle i år. För mormor har flyttat tvn.
Vi lät mest "men sssscccchhhh"

Jag har jobbat idag igen. Jag älskar Stör Ej skyltarna.

Nu ska jag cykla ner te mamma. Om jag hittar nån cykel vill säga.
jag ska äta köttgryta å ris.. Tack å lov.

image468
Min hand, Adams hand. Emma brukar kalla mej babyhand.
Men här ser du ju en drastisk skillnad.
Han kan förövrigt inte säga Elin. Än.


Publiken säger
Postat av: anders.

du borde klippa adams naglar dom ser lite langa ut

2007-12-27 @ 04:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback