The last one.

Sådär ja. Sista julklappen inköpt. Dä känns bra. Å så har Emma å Gerry köpt julklapp te mej. Jag valde själv. En klänning mä stjärnor, som den stjärna jag är lixom.

Efter mitt hata-fåglar-inlägg frågar folk hur man kan hata dom.
1. Dom har vingar..När dom fladdrar mä dom reser sej varenda hårstrå på min kropp.
2. Dom är fula.
3. Dom är äckliga.
4. Dom jagar människor. I alla fall den där gås-jäveln.

När jag kör bil brukar jag släppa ratten, ta händerna framför ansiktet å skrika rätt ut. Wwhhaaahhh!
Äckelduvor på stan
får mej å hoppa rätt in i folk i ren panik. Då skrattar dom å kluckar fram att "Jahaha däh kahn vag fahaharligt å gå på sthahan"
En papegoja i bur i Spanien har nästan gjort så jag blev påkörd av en bil för jag skuttade rätt ut på vägen.
Dä ä en ganska jobbig fobi. Dom finns överallt.

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback