Torsdag.

Nästa onsdag blir jag dala-bo igen. Så än så länge är jag tillgänglig här hemma. Då kräver jag som vanligt största möjliga service å sådär. Sen blir dä jag som får inta den vuxna rollen där uppe, eftersom jag faktiskt är den äldsta i min korridor. Nån är 22. Dä känns bra. Han får bli min vän. Dom andra är typ 19-20 hela bunten. Å om sanningen ska fram så märks dä faktiskt. Jag anser mej va en barnrumpa. Men dä ä i alla fall inte mamma som har packat min väska så jag inte har en aning om va som ligger där i..och jag vet hur en tvättmaskin fungerar. Vissa där har ingen aning, dom har ju aldrig tvättat själva.

Tanja kanske kommer upp å jobbar mä mej oxå. Dä vore lovely.

image425
En bild utan anknytning till den här bloggen, kan man säga.
Men, två groggar i plastglas å tanjas å min egensrivna Spanien-bok.
Inte fy skam.

Publiken säger
Postat av: johanna

hade varit gottit med en grogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback