Year 2007.

Okej. Mitt 2007.

Herregud. Va har jag gjort egentligen?
Dom första månaderna va nog rätt sega. Tanja va sjukskriven å jag jobbade heltid på dagis.
Little Adam kom till världen i februari, samtidigt som jag låg hemma mä halsvirus i 2,5 veckor.
Vi bokade en impulsresa utan tanke på konsekvenserna mitt i sommarruschen.

Sen däremot när dä börjar lida mot sommar. Då sätter allt fart. Man lever loppan, så att säga.
I maj fyllde jag 23 år. Dä firade vi mä bubbelbad å en tripp till Harrys. Såklart. `
Å dä va även då Butler-Figge uppstod.
Juni va årets mest stressiga månad. Först 10 dagar i Spanien. Hem å jobba dubbelpass fram till festivalen som för övrigt va en av dom bästa. Fast jag lyckades mä bedriften å endast se en kvart av ozzy å inget mer.
Å sen, dubbeljobb igen. Sen bar dä av till Öland för ett midsommarfirande utan dess like.
Å förövrigt va dä i juni jag träffade skåne-Ekke första gången. Eller?

I juli va man väl egentligen rätt trasig. Helt slut efter ett galet juni. Men vi äventyrade vidare.
Vi åkte till Eskilstuna bland annat. Efter flera års tjat från våra festivalvänner.
Dä va ju trevligt.

Jag sökte Sälenjobb. Fick  dä å tackade ja. Men nu är jag ju inte där som ni vet.

Hösten har egentligen inte vatt så händelserik. Den har väl mest bestått av Harrysbesök..eller nåt.
Å så har vi varit i Skåne, å Hänki har vatt här, å julen är avklarad å jag har flyttat hem te pappa för ett tag, å lillebror har fått körkort  å lite av varje.

Jag orkar inte mer. Dä här va för jobbigt för min smak.
Men, ett lagom bra alltså mä en jäkla massa partajjande.

Publiken säger
Postat av: Ingeborg

Haha, det verkar som om du haft ett bra år tycker jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback