dubbelmoster.

Idag 05.07 fick jag ett mess:
"Gomorron! Jobbar du idag? Tror vi måste åka snart, har lite värkar. Började halv tre typ. Hoppas de håller i sej!!"
Dä va ju helt enkelt bara för mej å ligga på helspänn te telefonen ringde å dä va dax å glida bort. Ruschade upp, klädde på mej fort fort..ut till bilen. Å den staaartar inte!!  Dä har ALDRIG hänt förr..jävla typiskt. I alla fall fick Gerry hämta mej å dä gick ju likabra dä. Emma satt i soffan å kunde inte röra sej..dom gled till BB å jag har intagit rollen som ensamstående mamma till en 2årig dotter på obestämd tid. Skulle tippa på att dä blir till imorrn. Nu har hon somnat. Dä tog ett tag.
Så nu ä dä bara vänta mä spänning på va dä ä som ploppar ut. Kille eller tjej.

Min hals gör ont än..så dä blir till å va hemma även imorron..men på torsdag får dä va nog...då tänker jag jobba!

Håller på å tvättar nu..varför ska man alltid samla på sej så myyycke för. Jag tror jag ska börja ha enbart en färg kläder. Då blir dä ju inte hälften så jobbigt egentligen. Å allt tvättas i 60 grader. Strålande. Kanske allting i rosa?

Vilket skitväder dä är oxå..snöblandat regn. Värsta tänkbara!
Arbetslös blir jag snart. Hm, va ska jag ta mej till då egentligen? Ta dä lungan å glida omkring..eller nåt.

have to pissa.  (kissa heter dä Elin! jag vet)


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback