ElinPelinPäron

Nej, min blogg är inte nerlagd å nej, jag har inte glömt den. Däremot har jag själv varit nerlagd några dagar. Å är än, men jag offrar mej!
I torsdags fick jag äntligen läkartid...
me und the sköterska conversation:
-Ja, men idag har vi inga tider..du kan få en på måndag.
-På måndag?! herregud dä är för sent, jag kan inte gå mä dä här till måndag.
-Dä måste du är jag rädd.
-Dä går inte, du får trycka in mej idag, dä tar inte lång tid å kolla i min hals å se att jag behöver pencilin.
 jag lovar.
-Okej okej, du får väl komma kvart i fyra då.
Wuhuuu!

Jag höll på å spy på läkaren. Jag gillar inte den där pinnen dom sticker ner. Bläk.
I alla fall fick jag medicin..men dä har inte börjar ge mä sej helt än. Piggare ä jag, nu har jag varit vaken mer än 2 timmar i sträck. Dä ä inte dåligt. Igår sov jag 90%av dan tror jag. Bor hemma hos mamma å dom för största möjliga service. "varm oboy taack"

Alltså har dä ju inte hänt alltför mycke på ett tag. Jag orkar inget. Men jag har tagit mej en smygtitt på lillbäbisen..Jättegullig. Å så lik sin moster förstååår ni ;)

jag undrar jag om jag kan jobba på måndag. Dä vore ju för illa om dä inte går. Dä ä tråkigt å va hemma,,men i å för sej..nu ä jag ju fullt inne i alla härliga mitt-på-dagen-serier.. Hem till gården å alla dom där. Riktiga pärlor. Hmm.

Återigen Tobbe å Henke. Jag ÄR skitgubbe-elit. Dä finns inga tviiivel. Va sägs om korv mä bröd hemma hos Chrille Oskarsson..å ett dopp i poolen? weihu.

Jag har precis kollat Big Brother filmen från 2003. Grym., Danne Sörenssen som vinnare. Hultsfreds lokalkändis typ. dä ä sånt man får göra när man bara ligger hemmaaa..

Nu  ä jag uppe på övetid. Nu krävs sängläge. Tjohopp

Publiken säger
Postat av: anders 5

oj vad rädd jag var att du hade lagt ner den.

2007-02-24 @ 16:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback