Fy fasiken.

Nu ligger jag i feber igen. Å nu tycker jag dä ä tillåtet å gnälla. I fredags kväll hade jag typ 39 grader. Låg helt väck i soffan. Uhh.

Igår va dä inte mycke bättre. Allmänt äcklig har jag varit. Idag börjar dä ordna till sej..men nu har jag fått ont i halsen. Jag kommer nog få leva såhär resten av mitt liv. Dä ä så dä känns.


Men igår va i alla fall flikksen här. Kollade melodifestivalen, käkade pizzabullar å skvallrade.Typ.Jätteträäävligt =)


Jag tycker inte om särskrivningar. såhär har jag förklarats -> hel cool brud.

Inte ä jag halv inte. Snarare dubbel. Eller nåt.


Jag har en tävling mä Victor, en partytävling. den som festar mest förlorar. Han leder. eller ligger under. beror på hur man ser dä.

I alla fall har han 6 å jag bara 2. Herregud dä betyder att jag bara har vatt ute två gånger i år. Men jag bryr mej inte för jag tycker inte dä ä kul å gå ut här. Meningslöst å festa då. Men i Norge blir dä party 24/7 ;) å i E-tuna, å i Skövde å överallt vi ska! wuhuu!


Publiken säger
Postat av: Anonym

glöm inte linköping ;)

Och ja, HATA särskrivningar! Vad säger du om denna: be stämma.
Haha doh!

2007-02-18 @ 18:34:05
Postat av: Särskrivaren

ska nu berätta en humoristisk men ärlig historia.
Var en kontaktannons i en lokal blaska där det stod. " Söker lång hårig tjej " Det han fick, var en skitlång tjej. Som var hårig precis överallt. ÖVERALLT. Han hade ju kunnat skriva " Söker Långhårig tjej" Så hade han kanske fått det han egentligen sökte. Puss :)

2007-02-18 @ 22:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback