sexdrömmar å kärlek.

Har man en blogg ska man sköta den. Okej då. Men jag har fått nån typ av ordlöshet. Dä går ju inte bara hitta på grejjer. Även om dä går å ljuga ibland. Dä tycker jag man kan få. Eller nej! Klart man inte får ju! Nu ljög jag! Igen.

Jag ljuger faktiskt nästan aldrig. Kanske ibland om nån skickar nåt tråkigt..å frågar..kollade du filmen? Ehh..jaadå! Jättebra.


Igår kollade jag å mamma på film. Dä ä nästan värt ett kors i taket för min del..gör ju ALDRIG dä typ. Den vita massajen. Å herrejävlar va snygg han ä den där svarta alltså..fyy fan för å rulla runt mä honom. Grrr. Jag vill!


Jag har fått en bok av mamma idag. Ego Girl. Carolina Gynning you know. Å jag har typ läst halva. Jäkla bra. Nästan så jag kan rekommendera den. I alla fall för er som inte hatar henne. Dä gör förmodligen inte saken bättre.


Har varit hos lillbäbisen idag. Gerry har tokretat mej för hur jag låter å hur blek jag va. Men dä får jag väl bjuda på. "Gerry, jag önskar ingen dä här..förutom dej" Ja, jag är elak.


Idag på morron fick jag ett rolit mess..eller dä va helgalet. Nästan piiinsamt. Nån hade drömt om mej. Å ja, hm, ingen direkt barntillåten dröm. Uh. Vad skjera baghera?! Jag borde ta betalt för å va i sånna drömmar.


Tisdagar ä väl tråkigaste dan på tv, eller?





175683-9

Här har ni han alltså. Han jag blev kär i igår..passar ju helbra ihop vi. Hm.

Ä han inte jävlit het så sääääg!


Publiken säger
Postat av: Tobbe

Fyfan vad jag blev besviken! Det där lilla! Skärpning lilltösen!

2007-02-27 @ 19:04:16
Postat av: anders 6

oj vad mycket du ljög denna gången

2007-02-27 @ 19:31:31
Postat av: ElDavido

Nu ljuger du igen, förstår inte hur du kan betutta dig i den där indianen. Jag inser ju att det bästa vore om du åkte till Afrika , istället för mig. Du hade levt loppan vill ja lova dig. Men ser du inte ännu blekare ut kontra mot han? jobbigt värre! Hare bra

2007-02-28 @ 15:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback