weeeei

10 favoriter:

Färg:
Rosa
Mat: Tacos
Artist: Håkan Hellström
Film: Vet ej. Jag ä ingen film-lover.
Bok: Inte utan min dotter. Maybe.
Sport: Pingis. Lätt.
Årstid: Sommar.
Veckodag: Fredag.
Glassmak: Choklad.
Tid på dygnet: 20.00

9för tillfället:

Humör: sjuk
Smak: apa
Kläder: myskläder
Bakgrund: handboll
Nagellack: inget
Tid: 16.53
Omgivning: tom
Irritationsobjekt: försenad mamma
Tankar: Olika

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: Jejja
Screen name: Iceelon
Husdjur: hund
Piercing: öron
Förälskelse: oj,,Conny antar jag.
Musik: Hmm.
Bil: Volvo
Kyss: Samuel..gudars ja.

7 senaste:
Cigarett: Nävär.
Mat: Nötkött å pära.
Dryck: Pepsi max
Biltur: Igår hem från mamma
Kyss: Oj..vet inte riktigt.
Spelad låt: Winnerbäcks stackars.
TV-program: VM.

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: No
Brutit mot lagen: Japp dä tror jag nog.
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Ja..troret.
Kysst någon du inte känner: Oja. inte bara en gång heller ä jag rädd.

5 nej tack:
Kläder: Fula.

Mat: Kroppkakor.

Musik: För hårt.
Dryck: Te
Personlighetsdrag: Elak

4 saker:
Du gjorde igår kväll: åt choklad
Du kan höra just nu: .bilar här ute

Du inte kan leva utan: mat
Du gör när du har tråkigt: msnar. tyvärr.

3 personer:
Du kan berätta allt för: Tanja
Du tycker om: Många.
Du inte gillar: Endel..ingen nämnd ingen klämd.

2 val:
Kaffe eller te: inget
Vår eller höst: vår

1 önskan: kom nu MAMMA


Publiken säger
Postat av: Anonym

Jag var ju tvungen sade du :-)

2007-02-04 @ 20:15:45
Postat av: Anders

Jag var ju tvungen sade du :-)

2007-02-04 @ 20:15:53
Postat av: Anders2 möjligtvis

det här var skumt

2007-02-06 @ 13:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback