Men heje.

Jahaaja. Ny dag, nya äventyr.

Jag har jobbat. 06.00-12.30. Lagom. Sen hann jag mä å gå ut å gå mä Tänya. Herregud då va hurtiga vi har gått å blivit. Dä ä bra för oss. Å sen hem, anmäla sej på mixmegapol. Vi tänkte ju vinna lägenhet i Helsingborg. Stressduscha. Hämta Emma. Åka å stressshoppa. Värsta reaklippen. Å sen partytime hos Frida =) helnice. å va jag kommer ha dä rent nu! Ja Elin, du stressar FÖR mycket. På riktigt.

Oväntat möte hos Emma, men jag tycker vi klarade dä bra. Vi har mognat å vi kan prata mä varann. Goodie.

Nu smygkollar jag lite på efterlyst. Men dä ä lagom läskit. Dä brukar alltid hända nåt när jag har kollat på dä. En natt knackade dä på till exempel. Han va ofarlig, men dä kunde man ju aldrig veta. Men han bidrog till en skadad näsa när jag råkade snubbla över sladden. Hmm.

Får se om jag klarar den här gången utan icidenter.

Goodnight.


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback