Oj..vad händer?

why is the word not dagbok..egentligen?

Ja..i alla fall..här ä jag..å då ä dä väl bara gilla läget å acceptera. Antar jag.

Men vad gör jag? Inte mycke mer än å jobbar, äter å sover just nu. Tacka vet jag å va arbetslös. Man hinner så mycke mer då. Man hinner fika å shoppa t.ex!

I helgen bowlade jag mä några av världens bästa flickor. Å jag vann på min bana. Å ja okej..jag spelade mä dom två höggravida

men dä tycker jag inte kan spela roll? Nej nej!

Ute å gått har jag varit idag. Mä Emmas hund 1,5 timme typ. Herrejösses va duktig jag ä. Ibland!

Linnea fyller år. För ett år sen satt vi uppe i Norge, luktade fisk å käkade non-stop-glass. Kalas! Nu ä hon där å vi här hemma. Too bad!

Nu får dä va bra. Men imorrn är en ny dag i mitt inte så händelserika liv.

Ciao


Publiken säger
Postat av: Anonym

Okeeej. Do it.

2007-02-02 @ 17:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback