Festival part 1.

Here comes the första del av tre.  Alltså torsdagen.
♥Hårfärgning 07,45.
♥Jobb mellan 12 å 16
♥Tokstressa hem. Laga tacos till diverse pojkar å flickor. Jejja va inte dåligt full hon. Världens roligaste.
♥Åkte ner till festivalen. Jag lyckades mä bedriften å inte se ett enda band. För jag umgicks mä min frisör-kompis Casper. Vi pratade mest om hår. Å om hur kallt dä faktiskt var.
Tanja å jag såg knappt röken av varann. Poor us.
♥Min plånbok försvann på nåt konstigt vänster. Nej. Jag tappade den inte. Men nu får jag hålla på å spärra kort å hålla på. Tokjobbigt,
♥Boris, jag å Tanja delade säng.
Jag luktade på deras fötter mest hela natten.
♥Somnade 06,30 å vaknade 09,00. Pigga som mörtar.
♥Dä va lite av en dramatisk kväll dä där skulle man kunna säga.

image70image71image72image73
1. Den eminenta buffén
2. Malin å Conny. Conny som jag även var förlovad mä ett tag efter å ha snott Jejjas ring,
3. ElSchtefano
4. Jag, men fråga inte va jag håller på mä..

Dä här va den minst händelserika dagen. Även om man skulle kunna säga att dä hände en jäkla massa. Men dä tar jag inte upp här. På grund av respekt för andra människor. Eller nåt.

Publiken säger
Postat av: anders 17

9 dagar kvar tills den riktiga festivalen börjar

2007-06-18 @ 23:16:31
Postat av: malin j

oh my elin... var inte detta den mest händelserika kvällen? då har vi myyyyycket å prata om.

2007-06-19 @ 14:58:53
Postat av: Dag

Intressant, intressant. Dags för mästerdetektiven Dag att gå till botten med fallet ^^

2007-06-20 @ 19:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback