Flän vs Elin

Flän makes the test. Vi ska se vem som är smartast en gång för alla. Jag vibbar lite då å då. Mest för å störa. Jag återkommer kanske mä resultatet. Inte om dä är för kränkande. 

Äter popcorn gör jag.  NEJ! Dä ska ni inte slå mej på fingrarna för. För dä finns mä på min Får-Äta-Lista. Däremot tårtan jag åt på jobbet idag. Den finns fan inte mä. Men ett dagisbarn fyllde ju lixom år å bjöd på tårta. Jag tog bara frökenansvaret. Sen fick jag ångest å ville kräkas. Men dä ä ju en sjukdom. Å sjuk vill jag inte va.

Å nu har vi konstaterat. Flän är den smartare av oss. Men jag är bra på så mycke annat. t.ex som att skicka trollet in genom hans fönster å sånt. Dä är lite läge för dä nu. Han är rädd för henne. Tanja.
Gör mej en tjänst mina kära vänner. Låt honom inte få stoltsera. Bara ignorera han.

Publiken säger
Postat av: anders 19

entlig rykten på stan så bröt flän reglerna vid testet då han ej var tillräckligt bakis... dock florerar rykten ännu starkare att han de närmsta dagarna ska ta tag i den saken... tilläggas bör att elin vinner 12 av 10 gånger när det gäller rättstavning och 9 av 10 gånger i hästridning

2007-06-25 @ 21:11:36
Postat av: Dag

Nä, bulimi är inte att leka med...

2007-06-28 @ 21:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback