Golf å p3

Först. Varför måste nån i mitt trapphus äta pizza just idag när jag kommer hem tokhungrig. Dä luktar apgott.

Sen. Igår va jag på fotboll. Jag vill oxå spela. Snöra på mej illaluktande skor å svettas halvt ihjäl. Dä ä ju mysigt värre.
För övrigt va dä en skitmatch. Förlorade mä 3-1. Gerrys tröja va nära nära å åka av efter ett x antal missade målchanser. Men den fick va kvar. Å nu maybe han blir grön/vit. grön/vit som i HFK.

Jobbat idag. Hela stället kryllar av golfare. Dom ä lite...som dom är. Dom kräver endel. Å jag bara ler å säger "Javisst, dä ä iiinga problem!"  Vad jag tänker behöver vi inte fördjupa oss i.

Jag gillar å lyssna på p3. I alla fall när Mogge pratar. Alltså mörk-Mogge..Idol-Mogge..Han ä finfn. Alltså tänkte jag han som pappa te mina barn.  Va tror ni om dä?


Publiken säger
Postat av: Dag

Jag älskar P3 fast det var ett tag sen nu. Christer tycker iaf jag är grymmaste programmet.

2007-06-30 @ 16:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback