griller i huvvet.

Ibland får jag för mej saker..å då kan jag inte släppa dä på ett bra tag.

♥ Först va dä obefintliga knölar överallt. Jag såg dom, jag kände dom. Jag hade livsfarliga knölar. Dä va jag säker på. Sen försvann dom..bara sådär...
♥..då va dä mitt högeröga som bestämt var mindre än dä vänstra. Alla sa att nej Elin, dom är lika stora. Jag var skitarg å sa att dä ä dom verkligen inte. Frågade mamma för hundrade gången..ja, jo..kanske lite då. Määh vafan..dä ä dä väl iiinte?!..
♥..sen va dä hårtappning. Jag tappade mycke mer hår än alla andra. Jag skulle bli flint. Utan tvekan. Dä står jag fortfarande fast vid, men nu tänker jag inte på dä 24 timmar om dygnet..
♥..sen va dä kroppsbehåringen. Plötstlig va jag hårigare än alla andra. Jag har jämfört..å ja, jag VA hårigare än alla andra. Å dä kom bara mer å mer å mer till råga på allt. Nu har chocken lagt sej lite, men fingerhåren känns fortfarande lite läskiga..
♥..min ångest just nu ligger vid tuttsen. Nu har jag kommit på att mitt högra är större än dä vänstra. Herregud. Dä handlar om en halv milimeter max. Men ändå.

Dä ä sånna som jag som borde skaffa nåt roligare å tänka på.

Publiken säger
Postat av: Dag

Funderat på ett miljöombyte? Verkar som du behöver lite nytt som händer i livet ;)

2007-06-28 @ 21:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback