Hemlös.

..Just nu lever jag i väskor. Hit å dit. Idag packar jag för å flytta in hos Tanja tills på söndag. Jag är ständigt på resande fot skulle man kunna kalla dä..
Å så har jag lämnat tvätt lite här å där. Sånt hinner jag inte mä själv.
I have to åka å hämta dä.
Men min bil är på lagning. Så jag sitter helt utlämnad här.
Inatt ringde folk te mej nere från festivalcampingen.
Dagens ungdom. Jag sooover vid sånna tider.

..städtime..
..packtime..
..pappatime..

Publiken säger
Postat av: Mickan

Dagens ungdom... Jag brukar med sova vid den tiden men inte under den här helgen=) Ha en bra festival! Hojta om du ser mig och känner igen
mig! =P

Postat av: T.P.

Haha.. inte lätt när man är populär.. då får man räkna med att folk ringer lite hur som helst på dygnet =) Hoppas du får en bra festival.. kanske ses där uppe nånstan om vi drar upp å kollar läget nån dag..

2007-06-13 @ 23:13:22
Postat av: Dag

Haha, dagens ungdom? ^^ Vad kommer härnäst, ska du skälla på barnen som går på gräset? :P

2007-06-14 @ 13:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback