Hultan- del 2,3 å 4. typ.

Jag orkar knappt skriva om dä här. För dä känns lite avlägset.
Men i alla fall på fredagen. Hm. Då va madde å emma mä å förfestade mä oss. Roliga små töser dä där. Å sen kom nåra från Karlstad. Jag fick en mössa. Tack.
Då lyckades vi faktiskt se en kvart av Ozzy. Tur för oss så vi åtminstone kan säga dä. Sen va vi vid Eskilstunahaket å drack öl. Å så försökte vi hitta tebax te Casper å hans gäng. Men..jag kom minsann inte ihåg vart jag vaknade upp. Va hemskt.  Dåligt lokalsinne jag.¨
Vi sa våran vana trogen att vi inte kan dricka apelsinjuice för dä kliar i halsen. Egentligen älskar jag lixom apelsinjuice. Men...
Vi provade mössor. 
Jag pratade engelska mä svenskkunniga marockaner. Tanja oxå, dä värsta för henne va att hon aldrig fattade att dom fattade va hon sa te mej på svenska. Haha.
Jag gick även i genom nästan hela min  telefonlista. Dä va rätt roligt. I alla fall för mej.
Lördag
hm. Började dagen mä grogg å pizza. Rutinerat.
Besökte jejja å connys välbesökta husvagn. Såg en gitarr. Då va dä kört. Då skrålade jag å tanja igång i fullt ös. Mogge fick äran å spela. Vi sjöng. Till slut sjöng allihop. Vi drog så att säga igång en hejdundrandes allsång.
Jag kissade bakom en bil. Sen va Tanja borta. Tidsuppfattningen däremellan är rätt suddig. Mogge fick dras mä mej. Å då gnällde jag lite över hur hungrig jag var å att jag minsann inte kunde köpa mat för nån har snott min plånbok. Då gav han mej en texmex-tallrik. Apgott.
Hittade Tanja. Gick hem, nästan själv. Till Boris som höll ställningarna. han fick nästan en chock.
 
Bakis har vi inte varit. I alla fall inte jag. Dä ä nästan lite läskit. Många band har vi inte sett. Endast ett.

Kul har dä varit. Jättekul. Men lite konstigt.
Jag skulle lätt kunna göra om dä en gång till.
Men nu får dä va bra. Mer får ni inte veta. Men inte farligt å fråga.

Festivaldrickan minus alla öl.
image74image75
Mosad Piggelin-drinken
Frysta hallon-drinken

Hur kreativa är inte vi. Dödskallarna å allt lixom.

Publiken säger
Postat av: Mickan

Haha jag har egentligen så mycket roligt att blogga om festivalen, men nu minns jag knappt ingenting.. Hade du en bra festival?

Postat av: Dag

Attans att jag missade allsången ^^ Hade varit värt att åka bara för det ^^

2007-06-20 @ 19:33:42
Postat av: Lisa

Man får fråga, som du skrev.
Gick du hem med Mogge?

2007-06-21 @ 22:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback