is this syskonkärlek?

Min 18 åriga lillebror har tydligen raggat on das festival. Lilla plutten. Han är kär står dä.

Eliin säger:
jo jag frågade vem du är är i?hur gammal är hon?

[Life][Love][Hate][Figge] säger:
sofia heter hon.hon fyller 18 i år

Eliin säger:
bra..inget lammkött

[Life][Love][Hate][Figge] säger:
neee

Eliin säger:
bläää

[Life][Love][Hate][Figge] säger:
yeees

Eliin säger:
ä hon söt?

[Life][Love][Hate][Figge] säger:
jaa hon e skit snygg :)

Eliin säger:
snyggare än mej?

[Life][Love][Hate][Figge] säger:
nee ingen kan ju va sötare än min syster

Eliin säger:
å där va frågestunden över. tack för mej. =)

[Life][Love][Hate][Figge] säger:

hahaha


Publiken säger
Postat av: Dag

Ja, om inte det där är syskonkärlek så vet jag inte vad som är ;)

2007-06-21 @ 08:55:19
Postat av: jenny

haha fan va svårt det är o fatta att de är stora.. han var ju liten sist jag såg honom..=)

2007-06-21 @ 17:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback