Morronstund har guld i mun.

Eller  nåt. Jag tänkte fel när jag ställde klockan igår. Annars skulle jag ha sovit nu. Men istället gör jag nytta. Tex har jag skickat in en skadeanmälan te mitt försäkringsbolag. Utan å behöva ringa pappa en enda gång. Jag är på väg å bli vuxen. Grattis Elin.

Snart ska jag åka å jobba. 9-17 har blivit 11-15. Dä ä lite spännande å jobba på dagis. Förutom att dä just nu cirkulerar magsjuka där. Då mår jag ju såklart illa konstant.

Skönt mä helg för er. Själv ska jag jobba. Jag är inte ett dugg bitter.
Nej då. Inte en gnutta.

Publiken säger
Postat av: Dag

Tja Elin. Fan vad grym du är som skriver blogg så kontinuerligt. Du förgyller min tillvaro och jag skulle aldrig kunna leva utan dig och din blogg!

2007-06-30 @ 16:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback