Stor eller liten.

..Ibland undrar jag om jag anses stor eller liten. Igår beskrev ekke mej som "den lille"..han brukar jämföra mej mä sin snowboard. Vi är lika långa. Eller lika korta. Han har döpt den till Elin..

..ibland får jag inte på mej vissa kläder som jag vill..då ä jag helt plötstligt..den store..

Antingen är jag alltid för liten, eller för stor. Aldrig dä där typiskt svenska LagoM.

Publiken säger
Postat av: Mickan

När någon frågar hur lång jag är brukar jag svara: "1,58 kort" alltså inte lång...

Postat av: Dag

Man är så stor man känner sig. Själv går jag runt och känner mig ganska stor. Verkar liksom dumt att gå runt och känna sig liten

2007-06-30 @ 16:34:06
Postat av: Dag

Man är så stor man känner sig. Själv går jag runt och känner mig ganska stor. Verkar liksom dumt att gå runt och känna sig liten

2007-06-30 @ 16:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback