29/3

Veckans favoritlåt.

Sick cycle carousel - Lifehouse


Dagens kommit-på

Att varje gång dä ä vägarbete eller jag ska parkera där dä ä mycke bilar måste jag sänka radion. (Koncentrationssvårigheter?)


Dagens vuxenpoäng.

Bakar kakor. R


Dagens mammavarning.

Ida ska sova här inatt.


image32
får dä lov å va en rosa kaka?


Publiken säger
Postat av: Spammaren där!

Du gullet, meningen är att du ska blogga en gång per dag om vad som hänt eller inte hänt under dagen. Det förstår du väl? duktig flicka som simmar. Det diggar jag. Även om du är smygfet och blekfis. Men du löser det bra, kram

2007-03-29 @ 12:50:48
Postat av: pop-mört

Jag tar gjärna en rosa kaka. Specielt när du bjuder :D Det var ju oväntat att det skulle bli just rosa.

2007-03-29 @ 14:05:20
Postat av: Eken

Barnvakt? =)

2007-03-29 @ 23:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback