Åhhhh!

Okej. Shoppingen igår. Dä gick över förväntan. Mormor va mä på dä mesta. Köpte jäääcket å en tröööje.
 

Plus tre piercingsmycken te näsan. Nu glittrar dä finfint igen. Å jag provade en klänning. Men återigen, jag är ingen klänningtjej..tacka vet jag jeans. Även om den va fiiin..hmm..va kluven jag blev. Jag kanske får åka tebax..man kan ju alltid ha den där ingen vet vem jag är.

Jag har jobbat idag. Från 6-10.30. Lite lagom å börja mä efter 3 månader uppehåll därifrån. Men gud, rätt som dä va skulle alla andra gå hem. Då va jag helt ensam, läskit. Men dä fixade ju jag lätt som en plätt. Jag ä ju så tuff.


Idag ä dä kalas hos mamma som gäller. Hon fyller år imorrn, 47. Nästan 50 som jag brukar säga. Å jag blir 23 i maj. Gammal börjar jag bli. Emma va gravid när hon va 23..men jag känner ingen press. Mamma har redan 2 barnbarn..dä räcker ju! Även att vi spanade lite pappor igår hon å jag. Fanns endel hunkar även i Vetlanda, men man kan ju inte bara gå fram å fråga om dom vill bli pappa te mitt barn. Eller jo dä kanske man kan om dom slipper betala å allt sånt, då behöver dom ju bara medverka i själva barnproduktionen.
 


Nu har jag fått order om å flyga till Falun. Är Eken svar på mina hitta-en-bra-pappa-böner?


Publiken säger
Postat av: Anonym

hahah du o din jackor!! =p skriv till guiness rekordbok så kommer du säkert med ;) kram!

2007-03-18 @ 13:18:54
Postat av: Märkes-tönten

Lagt märke till du har väldigt mycket sport-märkes-kläder. Är det inte så? har fått för mig du kör mycket, nike, adidad, diadora, rebook, osv...du förstår mig :P Är det så? kram

2007-03-18 @ 18:15:49
Postat av: Falubo

Snygga kläder du!!

2007-03-19 @ 20:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback