Angus å jag i en skog i Hultsfred.

Nu har jag precis haft fikaparty här. Å dä va total kaos mä en helvild liten Arvid, 2 år. Han kastade mina saker hej vilt(mm! dom gick sönder!) å han hällde ut allt han fick tag på å kastade  sina kakor å herregud! I mitt pedanta heem! Dä va nästan så jag ville gråta. Men nu ä han borta å jag får börja städa.
Men dä va rätt trevligt i alla fall.


 

Sprungit har jag gjort. Idag igen. Å nu sprang jag heela vägen..utan å fuskgå en enda gång. Angus ä en bra springvän. Han blir aldrig trött. Då känner jag pressen. Även att han bara ä en hund.



Här ä han, min joggarpolare. Å så skruttungen.


Publiken säger
Postat av: pop-mört

Hade du en rockstjärna hemma hos dig? Han trodde nog att ditt hem var ett hotellrum. Bra att du springer :D en dag kanske jag kan bli din springvän :D

2007-03-28 @ 14:08:51
Postat av: Skitungen

Vilken liten skitunge då! Dålig uppfostran vill ja ja lova. Vad har ni gjort med ungen? hur kan han eller hon få härja sådär. Dåliga gränser osv? nåja, hur långt är du ute och springer? Se om jag har någon chans mot dig :D Puss

2007-03-28 @ 14:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback