Elins nono's

10 nono's


1. Fåglar. Dä ä dä absolut värsta jag vet. Dom får mej å hoppa in i folk på stan, släppa ratten å hålla händerna över ansiktet i bilen, skrika i zooaffärer å gå omvägar på jobbet!


2. Strumpbyxor. Jag hatar materialet. Dä får mej att få gåshund bara jag tänker på dä. På riktigt..har dä till mä nu bara för jag tänker på eländet. Uhhh!


3. Bakisdagar. När dä ä sådär riktigt extremt så man inte kan röra sej på hela dagen.


4. Räkor. När jag å Micke va på balen råkade jag få in en i munnen..dä va nära att jag spydde. Äcklig konsistens!


5. Köra bil i snö. Jag kaan ju lixom inte..I'm a dålig bilförare.


6. Sånt här --> Körkort? Klart jag har, va trodde du?<-- Fan ställ inte puckofrågor te dej själv. Anti!


7. Köhångel. Vänta te ni kommer hem, stå inte framför mej på Willys å låssas att dä ä romantiskt. (nej jag ä inte avis, inte ett dugg)


8. Åka hiss. Dä kan ju stanna å ingen hjälper mej. Jag går gärna i trappor.


9. Smält glass. Dä ger mej kväljningar..likadant mä potatismos. Jag tror jag ä känslig för konsistenser?


10. Hultsfred. Vad gör jag häär?!


Nu ä dä shopping som gäller. Idag igen. 4-generationsshopping som jag brukar kalla dä. Jag, mamma, mormor å Ida.


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback