Fenomenet gå på harrys

OM jag ska festa ikväll.


 

  1. Kvällen kommer börja mä att Tanja å jag blandar oss varsen goding bestående av sprit, fanta pineapple grapefrukt..å snoppsugrör till dä.
  2. Mina ögon kommer börja rinna efter ett tag å jag kommer bli täppt i näsan.

  3. Sen kommer jag bli trött. Å då kommer jag prata om massa seriösa grejjer. Dä ä i dä här stadiet jag å Tanja brukar börja gråta för allt möjligt.

  4. Sen kommer vi bli pigga som mörtar å sjunga karaoke å ringa te folk å sjunga å prataprataprata.

  5. Vi blir jääättepejron (vårat ord för full. Full är ett töntord) å tycker vi är bra på allt vi gör å att vi ä skitsnygga.

  6. Sen kommer vi på att vi faktiskt skulle behöva åka nu om dä ska va lönt överhuvudtaget.

  7. Fixar skjuts efter mycke tjat.

  8. Har halvkul på Harrys som vanligt. Hänger nog mest på dubbeltoan eller försöker vi förklara ett å annat nyttig för vakterna. Vi är inte jobbiga ett dugg vi.

  9. Kommer på att Jahaaa..hur ska vi komma hem nu då?

Ibland får vi ligga sked på kyrkogården ett tag mä Micke å Spurre å Tony. Men ofta löser dä sej bättre än så. Å nu menar jag inte att dä ä nåt fel på dä. Men dä ä kallt å alltid skönare å få sova i sin säng. Ensam såklart. Inget jävla harrys-ragg i min lägenhet.

-vaknar upp imorrn å tänker att va fan skulle jag dit å göra. dä ä ju så jääävla tråkigt varje gång. Aldrig mer harrys-



 

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback