Framtiden.


Har jag ens nån framtid? Oj va dä där lät tragiskt. Men man vet ju aldrig. Jag har inte börjat pensionsspara. Jag får ta mej en tripp te Gerd på banken tror jag. Hon ä en toppenbankkvinna hon. Jag ska ju va en sån där som min mormor..hon ger ju pengar te oss hej vilt. Jag ska oxå bli en givmild mormor. Då får jag snälla barnbarn.


Om jag hamnar på hem..då blir jag säkert för jävlig. Ego som jag är. Jag ska bara ha å ha å ha.


Men innan allt dä där borde jag kanske börja plugga. Typ i höst. Å sen borde jag gifta mej, skaffa barn å hus å allt dä där. Men åh..varför börjar jag komma i den där känna-pressen-åldern? Dä behöver jag ju inte. Jag ä inte som alla andra. Jag har för mycke å göra.



Jag har ju rätt mycke visioner om framtiden egentligen. Tex ska ju jag å Tanja starta våran radio Wedi Wadio, å så vill jag ju åka te mexico å bo där å jag vill åka på späckhuggarsafari å gud va jag vill mycke. Men dä händer ju fan inget. Jag är för dååålig.



jag tror dä kommer gå såhär för mej -> Jag kommer gå kvar på hotellet å jobba rumpan av mej å så kommer jag flytta ihop mä nån här å så kommer jag ha dä tragiskt för resten av livet.


Dä ä värsta tänkbara scenario! Å dä får inte hända bara. Men om jag tänker att dä KAN bli sådär. Då kommer jag ta tag i mitt liv.




Lite mysigt vore dä allt å bo på västkusten i ett grymt hus mä ett kul jobb en finfin man. Gärna Dregen.


Publiken säger
Postat av: Pop-mört

Värst vilka planer men du verkar ju inte tro på de själv. Det blir vad man gör det till ;!

2007-03-19 @ 21:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback