Kärt återseende.

Nu har jag å Tanja bokat resa te Spanien. 1e juni drar vi iväg te vårt käraste Lloret del Mar. We love that place!

Hela juni är en partymånad.

-> 10 dagar i solen

-> 4 dagar konstant kalasform på festival,

-> 3 dar midsommarpartajjande på Öland.


Herregud. Jag kommer inte hinna jobba. Dä får man ju förstå. Dä ä tur att min minichef är cool. "klart du inte ska jobba elin,,gå på festival å åk te öland..herregud du måste ju ha kul! Dä här fixar jaag."


Idag har jag jobbat. Dä gick bra. Småstollarna va ovanligt gulliga tyckte jag. Dä ä nog för jag har vatt utan dom ett tag.Jag har även ringt å tagit ett snack mä läkarn, å jag har ringt å anmält en försvunnen faktura. Va jag hinner mä. Plus att jag ska te frillan idag igen å fixa slingorna som inte syns. Gratisgrej. Bra. Dä ä inte klokt va aktiv jag är. Tror till å mä jag tänker sola.

Igår hade jag å Tanja världens fika här. Deppfika även kallad. Dä tyckte vi allt vi va värda. Dä ä bar å ät.

Nu får dä bli nyponsoppa å en macka. nice.


Publiken säger
Postat av: SpanienResenären

Spanien, det låter roligt. När åker VI?
Kan va skönt att komma bort lite från Sverige! Kanske ska följa med på en lite tur till afrika? Liberia? kika negrer med mig :D Puss

2007-03-06 @ 16:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback