Leende guldbrunt öga.

->Jag åker gärna till afrika å kollar in mörkt folk. Dä vet du. Men jag har inte råd.

->Nu kollar jag på outsiders,,överbegåvade barn handlar dä om. Jag kan oxå va ett sånt, jag kom aldrig på min grej bara.

->Jobbet idag, gick bra. Men man kan inte äta soppa mä händerna. Ingen vidare bra grej.

->Haft Ida här hela eftermiddagen. Hon är för rolig. Vi har fikat å sjungit Hakuna matata..dä ä oord som är braaa.

->hos läkarn å hämtat mina sjukskrivepapper

->Sopat golvet. Jo jag har en dammsugare, men dä ä lite jobbigare.

->Funderar på å köpa ny säng. Men kommer på att min ä för skön för å bytas ut.

->Dä finns helt enkelt olika typer av listor.


Egentligen ä jag hungrig. Men orkar inte laga mat. Men lite spaghetti mä vitpeppar å salt på skulle sitta rätt fint känner jag. Å en ketchupklick å doppa i. Smarrit. Jag lever så kallat ungkvinneliv..äter direkt ur grytan, dricker direkt ur 1,5 liters flaskor. Kvinnlig som få. Man ä ju inte mer än människa.


Jag funderar lite på å fixa färgade linser..men jag undrar om dä funkar på mina tokbruna ögon. Dä kanske lixom inte kommer synas. Dä ä ett handikapp mä brunt.

Mina slingor syns nu i alla fall. Finfina grejjer.


Matlagning på schemat.






 Hm..dä ä lite lurit. Yes. My eye.


Publiken säger
Postat av: Besökaren

Hej du gumman, är ju min plikt mer eller mindre att komentera här. Så det får jag väl göra då. Låter som ditt ungkvnnoliv kommer bli beständigt. Men vem vet, när du minst anar det kommer din kille för livet in i ditt liv. När du minst anar står han där utanför ditt dagis. Kommer till veckan älskling :D haha puss

2007-03-07 @ 21:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback