news.

Okej gott folk. Än så länge idag har jag :


--> Varit ute å sprungit. Å jag höll på å dö av jobbighet. Plus att dä kändes som min rumpa var världens största å att den skumpade som aldrig förr. Men nu ä dä gjort å jag känner mej rätt nöjd.


--> Ätit frulle mä pappa å Emma å Ida
..Adam han bara suger tutte.


--> Varit på arbetsförmedligen
. Sådär duktig som jag påstod att jag va är jag inte. Men dä kan dom gott få tro. Då tycker dom om mej.


-->Tvättat bilden
. På order av min kära far. "dä sätter sej fast skiten, du måste tvätte oftere annars får en inte bortet siddu!" Jajajaja.

--> Ätit två pizzabullar. Hur gott som helst.

--> Å nu väntar jag på Emma. Vi ska gå inte te Hultan city.


Publiken säger
Postat av: pop-mört

ojojoj...Du är en aktiv kvinna du. duktigt av dig att hinna med så mycket på en förmiddag. själv har jag bara kollat på film å gjort lite skolarbete. de tyckte jag va duktigt av mig :k

2007-03-26 @ 15:34:38
Postat av: Din hemlige beundrare

Va duktig du är... =)

2007-03-27 @ 21:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback