Revolution.

Idag har dä varit en sån där jagvillutpågatanåhoppahopprep dag. Men dä skulle inte se bra ut om jag ställde mej här ute å hoppade.


Å dä har även varit en sån dag när dä vimlar av hångelobjekt ute. Jag ler, säger hej å vinkar lite. Å ibland får man svara på hur man mår.

. Jo bra men låt mej gå nu för helvete för dä här ä pinsamt! .


Å så har dä vatt en sån dag när jag har kommit på att mjölkchoklad inte är nåt vidare för mej å äta. Fan oxå!

Pappa har kommit på att bilen inte går som den ska oxå. Men hej jag har inte råd å köpa nåt till den.

Å så har jag bakat negerbollar.


Publiken säger
Postat av: pop-mört

Jag vill oxå hoppa hopprep. det var ju evigheter sedan. Jag har ju inte ens ett hopprep längre :( Synd om dig som inte kan äta choklad. Jag ska alldrig mer äta choklad i sympati med dig.

2007-03-26 @ 21:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback