Rubriklöst.

Nu har jag ätit på tok för mycke känner jag. Uhh! Plus att jag försöker hitta min nyckel te Fredensborg, jag ska jobba där nästa söndag 06.00. Herregud va dom kör mä mej. Jag hinner inte avsluta ett jobb förrän jag ska på nästa. Attraktiv på arbetsmarknaden!

Jag tror jag ska ringa te en sån där som vet vart man har lagt saker. För jag hittar verkligen inte nycklen..nyckeln skriver man nog..men så säger man inte...å i min 35kvm stora lägenhet kan dä ju inte komma bort bara, tycker man ju!

Snart ska jag ut å gå mä Emma å lillbäbisen. Dä kan jag behöva. Å han ä ju rätt gullig faktiskt. Han blir nog cool.

Jag har solat idag oxå..höjt priset har dom gjort. Bara sådär helt hänsynslöst. 55 spänn för 20 minuter..jag hade ingen femma,,fick betala 60 å alltså sola 22 minuter. Lurendrejeri. Men dä drabbar ingen fattig å jag blev lite brunare än vanligt. Man luktar rätt äckligt efteråt. Burned.


Min ena telefon ä värdelös. Batteriet bara dör å dör. Tacka vet jag min gamla lilla pärla..hur många gånger den än har vatt i golvet ställer den alltid upp för mej. Nya grejjer ä inte alltid bra grejjer. Därför måste jag röra mej mä två. En pålitlig å en opålitlig.


Jag borde dammsuga å moppa golvet. Dä ä väldigt dax. Men jag tror inte jag känner för dä. Kan jag ju göra i helgen. Då har jag säkert inget annat för mej. Förutom att jag å Tanja kanske ska dra en pejron. Å då kommer jag blir tokit bakis eftersom jag inte har festat sen den 21/1.  Jag vet. Dä ä tragiskt. Dä ä på tiden för en prat i telefon på dubbeltoan på Harrys. Blinka mä ögonen så man får inträdet betalt "men om vi betalar åt er kommer ni skiita i oss där inne ändå!" "men neeej då..herrreguud sånna ä inte vi", sa vi å smet mä en gång. Dåliga Elin å Tanja, fy skäms!. Å man kan fixa så folk bjuder på öl å fixa gratis skjuts hem. Dä ä en lyckade kväll.


Nu får jag ta tag i mitt liv å gå ut å gå mä min kära syster som förmodligen inte ä så himla kär längre. I alla fall inte så dä syns på henne. Man ä nog inte dä när man har vatt ihop mä samma i typ 12 år!

Jag å Tanja diskuterade dä där förut..hennes farmor å farfar har varit gifta i 55 år..på pricken idag, Herreguuud..hur ska man palla sånt. Samma gubbe i 55 åååår! Men hittar man väl mr.right som tydligen hennes farmor har..då kanske dä går. Hm. Dä ä verkligen värt å fira.


Okej. Nu går jag. På riktigt. Å jag ä trött på min dator. Den har druckit vin å fungerar inte normalt.

Tack å hej.



175683-11

Här ä han. Lilla nyförvärvet. Tokgullig å mer lik mej än sin egen mamma? Hm.


Publiken säger
Postat av: Anonym

diggar bloggen! =)
kram på dig eileeen

2007-03-10 @ 18:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback