the ark. ja tack.

Lördag. Jag är hemma. Jag har dä bra. Jag är frisk å allting.

Idag har jag hållt i lilla Adam för första gången. Men han va lite vild..jag skrek på Emma. "Men Emma, nu får du komma..nu slänger han mä huvvet å håller på..å nu ä han vansinnig..kom å taa han nu då! Emmaaa! Koom" Men jag fick klä på han å allt..herregud dä känns ju som han ska gå sönder..han ä så miiiniliten. Ida va aldrig så liten va jag kan minnas.


Har varit på fotboll idag. Grymt väder. Å jag har kommit på att jag inte ä en bra människa. Såg en gammal kompis komma å gå. "Oj Emma kolla där, inte igår jag såg han..herregud jag måste kolla bort!" å så hälsade jag inte, mitt jävla pucko. Men så väl känner vi ju inte varann..å han va ju låångt bort. Sådär gör jag när jag känner mej extremt osocial.

Va har jag mer gjort. Jo..städat hela min lilla lägenhet. Nu ä den sådär tokit fräsch.

Blev inget party idag..skönt dä egentligen. Jag skjuter upp den där bakisdagen längre å längre. Dä förstör ju hela dan. Dä ä knappt värt dä. Imorrn ska jag å pappa glida te Vetlanda å kolla läget. Dä blir nog en trevlig tripp dä.


Va har jag för röst egentligen? Varenda människa kommenterar den. Jag borde bli radiopratare tror jag. Å dä ska jag ju. Tanja å jag har massa radio på min dator..men tyvärr kan jag inte dela mä mej av dom. Då blir ni rädda för mej. För när dom är gjorde är klockan runt 22, vi är på Öland, i en källare i Köpingsvik, har ett glas framför oss som är påfyllt ett antal gånger. Vi har kul åt dom i alla fall. Vi är fööör roliga!


Nu måste jag koncentrera mej igen.

Hej å hå.


Publiken säger
Postat av: Jenny

haha jag tror jag kommit till stadiet att jag festat så mkt så jag inte blir bakfull längre.. illa.. haha men denna vecka vart en lugn vecka iaf =)

Postat av: malon

hm... vi måste ta en walk nu i veckan... sugen på skvaller. Och vem VAR egentligen den där gamla kompisen du aldrig hälsade på? =)

2007-03-13 @ 08:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback