Värt å glutte på.

image25image26
Den där mössan tvingades jag ha på mej när jag fileade lax i Norge. exakt så såg jag ut förutom att inte ett enda hårstrå fick hänga utanför.Plus vita brallor, vit skjorta, gummistövlar å platsförkläde å gummihandskar. Hett värre! Å ändå blev jag å Tanja utsedda te norsk sjömats vackraste jenter!
Hur fan kan dä komma sej?



 

å sådär ser jag ut när ja väntar på mamma å mormor.


 


å sådär ser jag ut när dom inte kommer. då får man roa sej själv genom å försöka se ut som en fluga.


 


Publiken säger
Postat av: pop-mört

E de inte dumt att ha vita kläder när man ränsar fisk. då synns ju fläckarna skit bra. Å om alla hade på sig sånna dära kläder så var det ju inte så konstigt att ni blev "vakrast" fast jag vet ju inte om alla hade det :S Förövrigt så ser du inte ut som en fluga utan som en gul liten pingisboll ;!

2007-03-27 @ 18:25:54
Postat av: Tobbe

Bra bloggat idag tjejen! Finns ju fortfarande hopp för dig!

Vi syns väl på skärtorsdagen!?

2007-03-27 @ 18:35:06
Postat av: Fisken

Måste nog säga att du var ruskigt ful i dom där kläderna, men du var väl inte där för att se fin ut heller va? och alla var nog lika fula ja. Ser betydligt bättre på de andra korten. hade

2007-03-27 @ 22:20:17
Postat av: Fisken

Måste nog säga att du var ruskigt ful i dom där kläderna, men du var väl inte där för att se fin ut heller va? och alla var nog lika fula ja. Ser betydligt bättre på de andra korten. hade

2007-03-27 @ 22:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback