västkusten.

Lördag. Fint väder. Lite Ida, lite Angelica å en 1,5 timmes promenad har dä blivit än så länge. Å mat. Köttbullar å makaroner.

-Hej Elin, ä du oxå här?

-Nej nej, jag ä fortfarande hemma.

Varför ställer man sådär dumma frågor. Jag gör dä själv oxå. Dä ä nog för man inte vet va man ska säga..eller nåt.

Å jag hatar frågan..så va gör du nu för tiden då? För dä första tror jag folk mest frågar för att dom känner sej tvugna å låssas bry sej..å för dä andra så har jag ju faktiskt inte tagit tag i mitt liv än. Dä verkar ju alla andra i min gamla samhällsklass ha gjort. Sen vi slutade har jag jobbat på hotell, dagis å fiskfabrik..jag ä inte direkt på g å bli socionom. Men jag har rätt kul i alla fall.


 

Nu är nog mitt hus på västkusten snart fixat. I ren panik. Annars blir dä dregen å jag nån annanstans. Dä ä ett bra hot.
image22
Guuuuud!


Publiken säger
Postat av: Hemliga beundraren

Trodde du skulle till Falun jag... =)

2007-03-24 @ 18:20:56
Postat av: pop-mört

Jag tycker oxå att du borde komma till Falun :D

2007-03-24 @ 22:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback