vett å etikett.

Fredag. Jag har jobbat. Bonat golv mä Lillian. Jääävlar va halt dä va. Dä kunde blivit några brutna ben där. Men stadig som jag ä stod jag på bena.

Okej..nu får jag förklara mej lite känner jag. Jag gillar inte bara Håkan..jag har en till favvo..å han heter Lasse Winnerbäck. Jag kan inte välja mellan dom. Så klaart jag stöttar Linköping. Staden next door.


Jag har käka våfflor idag. Mormor bjöd på dä. Dä ä gott. Men jag åt grädde..å dä tål ju inte jag. Så nu sitter jag här å skäms å har tokit ont i magen. Återigen får jag säga ->mitt jävla pucko.


Åh jag borde nog ringa min gode vän tanja nu istället för å sitta här. vi ska ut å gå. Hurtiga som vi är. Wehu.


Ja, dä får bli så nu..inget mer å komma mä för dagen.


 

Vi är lördagens änglar som virvlar i stan, vi är dom som du hatar en söndag på dan.

Men vi är fan inga yuppies mä feta cigarrer.



 


Publiken säger
Postat av: pop-mört

Jag hade valt Håkan men det är bara för att jag har lyssnat mer på honom. Kom Änglar e ju faktist en favorit som inte går av för hackor.
Våfflor ska man ju äta imorgon (söndag) Inte tjyvstata med våffeldagen ne3

2007-03-24 @ 15:10:20
Postat av: anders 8

comeback med bloggandet.... dagen har vart som följer... gick hem och la mig vid halv 6 tidien i morse efter ett hejdundrandes patajande igår.. vaknade massa gånger av att de va tokvarm och att solen lös i ögonen på mig.. orkade verkligen inte rulla ner rullgardinen... men till sist var jag tvungen att palla mig upp ur sängen... sov lite till och vaknade vid 1.. då var det dags för vattendrickning något som jag har blivit ganska grym på efter allt festande den senaste tiden...sen var de promenad med toppenkillen i de vackra vårvädret och till sist sitter jag här nu och väntar på att börja festa igen...kvällen kommer nog bli som vanligt en massa vindrickande och sen blir de om möjligt ännu mer fart på mig... over and out

2007-03-24 @ 17:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback