Elsa on tour.

Igår blev jag kär. Dä händer mej rätt ofta. Igår va dä Dregens tur..igen. Han va på radio, pratade om fiske. Dä va visst hans passion. Då målade jag upp en bild av mej å han i en eka mä varsett metspö. Sen kunde vi grilla fisken å sova i tält. Lovely.. ♥ 
Annars ä jag ju en jävel på å filea lax efter mina månader i Norge. Måste han få veta.
Å imorrn ä dä Norges nationaldag. Nästan värt å fira här hemifrån.


Ikväll ska familjen Kennmarks stjärnskott visa vad hon går för. Hon ska genomgå sin första tävling i klass 1. Igår tränade jag å Emma budföring mä henne. Dä gick över förväntan mä tanke på hur trög den hunden faktiskt är.
Jag följer mest mä för den sociala biten.
Roligare när Emma tävlar mä sin hund. Dom tävlar på elitnivå. Dä ni.

Mitt jobb är just nu rena rama dokusåpan. Idag kom dä värsta tänkbara fram.


image39
Miss Elsa Eldorado.

Publiken säger
Postat av: Jörgen

Hej!
Vilken Cafékedja tycker du är bäst?
Kom in och rösta!!

Postat av: pop-mört

Jag hörde oxå dedär med Dregen men inte blev jag kär i honom för dä. Hoppas de går bra för hunden.

2007-05-16 @ 17:10:43
Postat av: Mickan

Jag är mest rädd för att filea fisk. Fick göra det en gång på lågstadiet, med en gammal trubbig sax! Det luktade så illa om den stackars fisken så jag har aldrig mer gett mig på det...=S

2007-05-17 @ 12:50:46
URL: http://miickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback