Herregudars.

Igår va en halvtaskig dag.
♣ Hästen blev sjuk.
♣ Jag var trött på jobbet.
♣ En viss person lied to me. Ljög. Men tur jag hade inside information. Du har gjort bort dej själv.
♣ Jag hade ont i magen.
Men annars va dä bra,.

Idag har jag shoppat. Har jag nånsin gnällt om min dåliga ekonomi? Tror dä. Å den är inte bättre. Men man behöver alltid nåt. Ett linne, en kjol å ett par skor..typ.

Ikväll ska jag ta mä mej mina vackra flickor å åka till Linda. Här peppar vi minsann. Frida, Malin, Malin, Emma å så jag då. Vi ska ha symöte, som vi brukar kalla dä. Dä innebär att vi äter, å pratar skit. Inte syr. Bara Malin som har stickat en väska en gång. Dä va stort.

Snart lämnar jag er for ten days.

Publiken säger
Postat av: malin

symöte shit vad gammeldags, men jag förstår attni kallar det de.

2007-05-30 @ 17:54:47
Postat av: Dag

Fan, jag som trodde ni hånglade och hade wet t-shirt tävling ^^ Varför var du tvungen att sabba den fantasin för mig?! ^^

2007-05-30 @ 19:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback