Jag hatar cirkusar.

Ja, jag blir förbannad bara jag tänker på dom. 
För dä första är dä jävligt dyrt å gå dit
. Å för dä andra är jag  totalt livrädd konstant hela tiden cirkusen håller på.
Clownerna vill ha upp folk på scen. Jag tittar långt bort.
Trollkarlen vill ha upp folk på scen för att man ska se ut å va helt blåst. Å sist jag va skulle till å mä nåra jävla rullskridsko-människor ha upp folk. Herrejösses va rädd jag va. Jag tvingade Calle å sitta i mitt knä å att om dom kom säga Neeej Elin får inte gååå, å gärna gråta en skvätt.
Å inte nog mä allt dä här. Dom där förbannade lamerna som bara spottar te höger å vänster hej vilt.
Å så ä jag rädd när dom hoppar i luften å håller på dä där folket. Jag är nog en av dom som låter "Ahhhh!" när jag tror dom ska ramla.

Men jag måste erkänna; cirkusfolk är duktiga. Jag är imponerad av dom. Även att jag är rädd.

Publiken säger
Postat av: pop-mört

Jag gillar cikus. men jag har nog inte varit på de sen jag va 8

2007-05-02 @ 22:32:43
Postat av: T.P

Men hörrö.. Cirkus som är så kuul.. om man hade vatt lite yngre kanske =)Å man ska inte sitta längst fram.. dä e ju då man får komma upp å göra massa otäcka saker..å inte får man nått spott på sig heller =)Tycker allt dom skulle tagit upp dig.. Dä hade vatt fräänt å se.. wuuhuu =)
Tack å hej för mej.... Är du nöjd nuu!!?? *hihi*

2007-05-02 @ 22:42:16
Postat av: malon

Elon!! Har du varit på cirkus eller ska du gå på cirkus?? Jag kan följa med...!! Jag har inte varit sedan jag var typ tre år (och det kommer jag inte ihåg), så jag vill gå på cirkus! Jag kan i värsta fall följa med clownerna upp på scen om de pekar på dig...

2007-05-03 @ 12:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback