Kalas kalas.

Nu ä dä över. Släkten är värst som man brukar säga.
Fick en massa bra. En mp3 bland annat. Så nu kan jag inte skylla på dä när jag inte vill ut å gå. Å så blev jag 2000 kroner rikare. Dä ä behövligt. Å så får man ju alltid lite smått å gott.
Av mina andra hälftar, EmmaGerryAdamIda, fick jag presentkort på expert för 1500. För jag ska köpa en digitalkamera. Dä ska man ha 2007.
Jag tog även åt mej äran för mammas väldigt goda kakor. Fast jag tror alla förstod att dä inte va jag. Den biten av navelsträngen är inte klippt än. Frågan ä om den nån gång kommer klippas ens. Trur ikke de.

Tog mä mej mamsen på fotboll ikväll. Hebe-Rumskulla. Dä första hon frågade va "ä Hebe svarta eller blå" Har dom nånsin varit blå lixom? Sen va hon tyst. Sen kom dä. "men alltså, vart ska dom göra mål då?" Inte lätt å va noll intresserad. Dä ä hon bara när Gerry ä mä. I guess. Hon gick hem i halvlek. Då tog Therese hand om mej.
Tillåt mej säga att mr.T i motståndarlaget ä finast i kommunen. Utan å överdriva. Me like. Sån där förbjuden frukt.
Kanske inte alls förbjuden egentligen. Who knows.

image40
Ä dä inte grymt så säg. Skrutten va på bild på framsidan.
Emma, Gerry, Ida å Adam står dä.  Dä syns bara inte.
Thank you.

Publiken säger
Postat av: T.P.

Inga dåliga grejjer du fick.. Grattis i förskott!! Å mer Grattis blir dä i morn på den stora dagen när vi kommer på besök =)Wuuhuu.. då blir dä fest!!

2007-05-18 @ 22:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback